Wednesday 9 October 2013

Giles Decon unique dress

                                          

Pa sem se po dolgem času spet vsedla za računalnik in uredila še en post.
Včeraj se mi je zgodilo nekaj presenetljivega. Res se nerada prijavim na kakršno koli tekmovanje, ampak sem se že zadnjič stežka opogumila in se prijavila na Wella tekmovanje za Wella ambasadorko. Kjer še vedno lahko glasujete zame vsak dan na TEJ STRANI (Sarah).
Kupila sem septembersko izdajo Cosmopolitana in videla, da cosmo podarja 2 vstopnici za Fashion week v Ljubljani ter obleko od znanega modnega oblikovalca Gilesa Decona. Iz čistega heca sem se prijavila in zmagala. Seveda sem morala poslati sliko stajlinga, ki bi ga sama oblekla na FW in moj stajling je navdušil cosmo uredništvo. Tako, da grem v torek skupaj s prijateljico v Ljubljano, da me uredijo od glave do pet za ogled modnih revij. Noro sem navdušena, ker FW je zame dogodek leta v Sloveniji in zdaj si ga bom lahko tudi ogledala. Obleka pa je le tista pika na i, ki bo naredila vse popolno! Moja prva unikatna in prestižna obleka v omari!
Hvala Cosmo!!!



                                             

                                              


                                                

                              


                                        

                                     

                                     

                                    

Giles Decon unique dress made for me!


      
      






shirt, T-shirt, jeans - Zara  /  handbag - Michael Kors  /  shoes - Nike Free












No comments:

Post a Comment