Wednesday 2 April 2014

Yes or no!??


Te čevlje sem našla na spletni strani od H&M in nekako ne vem kaj naj si mislim o njih..??
Dejansko so mi bolj všeč, kot pa da bi mi bili grozni. Čeprav mi ti novi modeli čevljev, ki so letos in niso niti najmajn všeč so mi ti presenetljivo čist ok.
Kaj pa vi mislite?? Bljak ali like???

These shoes I found on the website of H & M, and somehow I do not know what to think about them ..?? In fact, I think I like them more than I hate them. Although this years new models of shoes are not really my taste and I do not like them at all. 
What do you think?? Yes or no??



Love***





Sarah




2 comments:

  1. Niso mi ravni všeč drugače pa se ti sama odloči ali bi si jih kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za mnejne. Eh valda na koncu je tk moja odlocitev, ampak me je zanimalo kaj drugi mislite :))

      Delete