Wednesday 9 July 2014

Soraya


Ta teden sem testirala Soraya izdelke, ki jih vsi tako zelo hvalijo in so res prodrla na slovensko tržišče. Testirala sem nočno kremo z anti age učinkom, tonik za čiščenje obraza in podlago za ličila.

Art&Diamond nočna krema za obraz. Tekstura kreme je res božanska in je potrebno le malo kreme za celoten obraz, saj se res super razmaže. Koža je po uporabi res navlažena in gladka. Hitro se vpija, zato ni tistega mastnega občutka na koži. To je moj en in edini anti age izdelek za kožo! Po dvajsetem letu je ''dovoljena'' uporaba samo enega izdelka z anti age učinkom, saj je koža še vedno sama dovolj prožna in elastična. Ne uporabljajte kakršne koli preagresivne anti age kreme za obraz, ki vam bo kožo zategnila v trenutku! Učinek je mogoče res takojšen, ampak bo vaša koža in njena elastičnost postala odvisna od kreme. Jaz sem se odločila za to kremo, ker ponoči koža počiva in diha, zato je najboljše takrat uporabljati anti age kremo. Ta krema je precej blaga in je zadovoljiva za tiste ki smo med 20 in 30 let stare. Plus tega pa se moramo zavedati, da kreme preprečujejo bodoče gube ne pa tistih, ki so že nastale. S časom pričakujem še boljše in vidne rezultate na koži, ker kremo trenutno uporabljam šele nekaj dni.



Tonik Soraya soft remover. Tonik je brez alkohola za vse vrste kože. Za večji efekt tonika, ki je namenjen čiščenju sem uporabila Sirius napravo. Pred tem sem makeup odstranila popolnoma, ker sem želela preverit, če kožo res globinsko očisti. Slikala sem krtačko, da se vidi koliko umazanije je po popolnem čiščenju obraza še vsebovala koža. Tonik je res zelo nežen in blag do kože, kar je zame zelo pomembno. Imam velik problem z rdečico in moja koža je zelo občutljiva, zato potrebujem res blage in nežne izdelke za kožo. Kako se bo obnesel na dolgi rok pa bom še videla. Pričakujem dobre rezultate!



Primer kremna podlaga za ličila. Nikoli nisem uporabljala podlage ličila. Vedno se mi je dogajalo, da je moja koža vpijala makeup in je zato bil obstojen le nekaj ur. Odločila sem se, da vidim če so primerji res tako kvalitetni, kot vsi govorijo. Primer je res se res zelo hitro vpija in je zelo mazljiv. Ličila so res obstojnejša in niso se pojavili tisti madeži na obrazo, kot se po navadi, ko en del moje kože vpije makeup drug pa ne. Koža je gladka, navlažena in matirana!! Občutek je lahek in nič kaj nimas tistega občutka, da nosiš masko na obrazu. Mislim, da ga biti ne bom kaj hitro porabla, ker ga res rabiš v majhni količini za cel obraz. 


Vse izdelke najdete na Soraya spletni strani






Sara


2 comments:

  1. mislim, da se z vsakim branjem testov o Soraya izdelkih moja wish lista povečuje ;) :P tonik in primer zgledata dobra za sprobat :)
    me pa zanima kaj več o tej Sirius napravi... zakaj točno se jo uporablja in kje se jo da kupit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lej nujno moraš probat, da res vidiš, da so to kvalitetni izdelki. Napravica je namenjena čiščenju obraza, odstranjevanju mozoljev, aken, odpiranju por, pač globinskemu čiščenju obraza in res zelo dobro opravi svoje delo. Odlušči tudi odmrlo kožo.. v glavnem super več lahko prebreš na njihovi strani

      Delete