Tuesday 25 February 2014

If I were a boy



Končno sem tudi jaz oblekla boyfriend jeans z mojim najljubšim pasom - Moschino, ker drugače bi jih verjetno kar izgubila nekje. Slike so od petka, ko sma s prijateljico preživeli nekaj časa skupaj. 
Kako pa izgleda vas casual outfit??


Finally I wore boyfriend jeans with my favorite belt - Moschino, because otherwise I would have lost my pants somewhere. Images are from friday, when I spent some time with my friend.  
How does your casual outfit look like??






Belt - Moschino / jeans - Zara / handbag - Michael Kors 









2 comments:

  1. Hud outfit! ;)
    Tvoj blog sem mimogrede odkrila in mi je res zelo, zelo všeč!!
    Nominirala sem te tudi za Liebster award!! ;)
    Check it out ×××

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala K za ta lep komentar in nominacijo!! Me veseli

      Delete