Thursday 12 June 2014

Positive mind, positive life



Oooo happpyyy day!!! Ne znam z eno besedo opisati kako vesela sem. Na cosmo tekmovanju Dekle s stilom sem osvojila drugo mesto.

Vem ja ok drugo mesto, ampak meni osebno velika potrditev. Zdaj vem, da imam res žilico za to in da sem rojena za to. To mi je bila samo ena velika potrditev, da sem z tem blogom in sanjami o svetu mode na pravi poti. Hvala vsem za podporo, branje mojega bloga in za vse lepe in pozitivne besede. Neizmerno sem hvaležno, da vsi verjamejo toliko vame. Včasih pozabi verjet sama vase, ampak vidim, da je to edina stvar, ki jo delas s srcem, ki me osrečuje in sem dobra v njej. Včasih enostavno moramo dati skozi nekaj izzivov in preizkušenj, da nas pripravijo na nekaj velikega, kar nam je pripravila prihodnost. Da bomo malo bolj trdno, samozavestno in odločno stali za svojimi odločitvami in vsemi dejanji, ki prihajajo iz našega srca in jih drugi ne razumejo. Nikoli nas ne bodo vsi razumeli, podpirali in se sploh trudili razumeti in čutiti, kar vi čutite. Enostavno bomo morali vstrajati in kdaj pa kdaj stati sami!! Ampak to, da boste za svojimi dejanji in odločitvami stali sami ne pomeni, da ste nespametni, ampak si le drznete več kot drugi in biti to kar ste. Obstajajo neke stvari, ki vas opredeljujejo in vas delajo edinstvene, zato vas tudi vsi ljudje, ki so v vašem življenju toliko bolj ljubijo, ker ste vi res vi! Zato nikoli ne zatrite dela sebe, ki je tako zelo drugačen od ostalih!! Sprejmite se, imejte radi sebe in potem boste pripravljeni na svet in na to, da začnete imeti radi druge!! 

Love you all!!









 Tukaj so nam dali na razpolago 12min časa, da smo si izdelale celoten styling iz Gauda oblačil, ki jih je žal bilo zelo malo in ne nekaj veliko po mojem okusu. Naši stylingi so morali predstavljat naš oseben stil. Jaz sem se odločila za široke, udobnem, ombre hlače, marelično srajčko in nizke sandale, ki sem jih pol tudi kupila.  











Photos by Evelina Donko / Evelinamalina blog



Sara**



2 comments:

  1. Zakon! Zasluženo! Meni si imela res najboljsi stil!!! Kje si pa slike dobila, če smem prašat? So tvoji slikal al je cosmo kam objavu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!!ful je fajn slisat to!! ne kolegica je slikala drugac pa je neki slik na instagramu od cosmo slovenia :)

      Delete