Tuesday 24 June 2014

La-tweez pinceta



Pred dnevi sem dobila v testiranje novo inovacijo na tržišču. La-tweez pinceto, so posebne pincete oblikovane za čim lažjo in praktično uporabo.


V bistvu mi je že v osnovi bilo všeč vse v zvezi s temi pincetami. Navdušile so me barve, lučka, ogledalce in škatlica v kateri se pinceta shranjuje.
Ogledalce služi, da lahko pinceto res uporabljano kjer koli in ne rabimo skrbeti za ogledalo. Jaz sem izkoristila to ogledalce tudi za preverjanje make up-a. 
Barve so res fenomenalne!! Jaz sm bila navdušena nad več barvami, ampak sem na koncu izbrala rumeno barvo (pozitivna barva in meni osebno najljubša).
Lučka je tista prav posebna inovacija te pincete. Urejene obrvi so res ena prvih stvari, ki jih človek opazi na obrazu. Meni osebno se pojavlja problem, ker je v kopalnici in pri ogledalu drugačna svetloba, da z lahkoto spregledam pol dlak. Še posebaj zato, ker imam bele dlake in jih včasih niti vidim ne. Lučka je namenjena temu, da osvetli točno tiste dlake katere imaš namen izpuliti.
Škatlica pa je res zelo priročna, ker sama sem v življenju založila toliko pincet, da... Groza v glavnem! To pinceto pa lepo shranim v škatlico, kjer je pinceta fiksna in se ne premika. Jaz jo shranim kar v predalček v torbici ali pa v kozmetično torbico med kozmetiko.
Zelo sem zadovolna in se mi zdi res nekaj novega in inovativnega. 
Pincete si lahko ogledate in naročite na njihovi spletni strani: http://www.latweez.si

P.S.: La-tweez color dobite v 4ih različnih barvah (rumena, svetlo zelena, turkizna, pink in vijolična). La-tweez swarovski pa lahko dobite v črni, beli in pink barvi. 

Love**











Sara***


No comments:

Post a Comment