Thursday 19 June 2014

Room tour


Na prošnjo svojih sledilcev sem nekako probala uresničiti to objavo.

Se zelo veliko selim sem in tja in imam vse povsot malo stvari. Trenutno sem v Mariboru, kjer imam samo večino poletne stvari in še nekaj zimskih, zaradi nenehnega nihanja temperatur in ker se nisem uspela vsega natovorit domov... Poslikala sem kar se je le dalo stvari, ki so pospravljene v omarah. Svoje najljubše kose pa sem zbrala na kup in objavila na prvi sliki. 
Čez približno 2 meseca se selim v Francijo in si že zdaj nekako ločujem stvari, ki jih bom vzela zraven. Trenutno sem res vznemirjena, ker res komaj čakam, čeprav mi je vseeno malo hudo zaradi vseh ljudi, ki jih bom zapustila za ta čas. Nazaj pridem prvič nekje okrog božiča. Glede Francije še bom napisala en blog, da vidite zakaj sem tako navdušena!!! :))

P.S.: Na prvih slikah je samo nekaj najljubših jaknic, plaščec in torbice. Čevlji samo tisti, ki jih bolj ali manj nosim redno, najljubši nakit, ki ga nosim skoraj vsak dan in pa slike iz omare in predalnikov. Če bi vsa oblačila iz omare dala na kup bi bilo res preveč, bom pa najljubše kose oblačil pokazala sproti, ker drugač bi se mami zmešalo, če bi vse stvari vzela iz omare. Haha.. 





















Sara***



No comments:

Post a Comment