Tuesday 5 November 2013

Boyfriend jeans

                                  

Nekaj novega v moji omari. Je bil že čas, da si jih kupim tudi jaz!!
Zdijo se mi super v kombinaciji s teniski, saj naredijo outfit bolj športen in udoben. Medtem, ko mi je tudi zelo všeč v kombinaciji z visokimi petami na špic in kakšno bluzo ali blazerjem. Žal me kar dolgo ni bilo niti blizu računalnika, ker sem imela malo morje obveznosti. Pa še prazniki so bili in sem jih preživela v družbi ljudi, ki mi pomenijo največ. Upam, da ste se tudi vi spočili in napolnili z energijo. Mene se na žalost nekaj loteva in upam, da se čim prej pozdravim.

Danes je zadnji dan glasovanja za Wella ambasadorko. Tako, da vas prosim, če bi danes še zadnjič oddali vaš glas zame na tej strani: http://www.wella-ambasadorka.si/si/#galerija 
Najdete me pod imenom Sarah, še hitreje pa če na vrhu kliknete zvezdico sem na 3.mestu
Hvala vsem za podporo, glasove in pomoč!!

                                        
     
                                      

                                      

                                      

                                      


jeans, top - Zara / shoes - Lacost










No comments:

Post a Comment