Sunday 1 December 2013

Better late than never

                                                     

Končno sem se spravila za nekaj minutk za računalnik, da sem naložila slike outfita, ki sem ga nosila na podelitvi Wella ambasadorke.
Odločila sem se, da hočem, da outfit izraza mene. Navdušena sem nad kombinacijami usnja s karo vzorci ali pa celotnega outfita zgolj v usnju. Odločila sem se za visoke (čez koleno) škornje, usnjene kratke hlače z visokim pasom in karo srajco. Elegantno, ampak se vedno udobno. Nekako se zadnje čase bolj poslužujem udobnih stvari. Žal blog pišem res redko, ker se trenutno učim Rimsko pravo noč in dan, zmes pa še skočim na trening in včasih res ne ločim vec dneva od noči in vikendov od tedna. Se bo pa vse skupaj umirilo tam okrog božiča.

                                

                                              

                                   

                                   

                                   

                                   

                                                      

                       




Shoes - Bata / shorts, shirt - Zara / handbag - Michael Kors / coat - my creation











No comments:

Post a Comment