Thursday 26 June 2014

White vest



Končno imamo malo lepega vremena spet!!
Komaj sem čakala, da bom spet oblekla kratke hlače, crop top in moj najljubši brezrokavnik!!! Nekako sta moji dve IN stvari v moji omari klobuki in brezrokavniki. Všeč so mi kombinacije elegantnih stvari s tistimi bolj casual kosi.
Kakšen pa je vaš stil?? Jaz bi svojega težko opredelila z eno besedo. Ampak zapomnite si, da ni nikoli napačne kombinacije. Vedno je vse kar sami skombinirate prava odločitev, že zgolj zato, ker je vaša odločitev! Bodite unikati, nikoli kopija. Takrat, ko dosežemo to se začnemo zabavati in uživati v modi. Jaz se v stvareh, ki jih sama kombiniram, počutim nadvse samozavestno in udobno. Kakor hitro me nekdo drug obleče in ne odraža to mojega stila se ne počutim niti malo samozavestni in zadovoljno. Sami najbolj vemo kaj nam pristaja in kaj res odraža nas!

Finally, we have a nice weather again! I could not wait to wear again jeans shorts, crop top and my favorite vest! These are two favorite things in my closet hats and cardigans. I like the combination of the finer things with those more casual pieces.
What is your style?? It is hard to define mv own style in one word. But remember, it's never the wrong combination. It is always a good combination, if only because it is your decision! Be unique pieces, never a copy. When this is achieved we start to have fun and enjoy the fashion. If I combine my own outfit I feel very confident and comfortable. As soon as I put on peace that is not my style and it does not reflect my style, I do not feel even a little confident and comfortable. We are the only person on earth that know ourselves and know what really reflects us!















hat - H&M / shorts, top, vest - Zara / handbag - Michael Kors / shoes - Massimo Dutti


Get this look for $148+ on Lookastic: Black Hat, White Vest, White Cropped Top, Blue Ripped Denim Shorts, Green Leather Tote Bag, and Tan Leopard Suede Tassel Loafers





Sara**




4 comments:

  1. Tale mi je pa všeč! :)

    Drugačen in res hudi dodatki, klobuk itak pa torbica vn seka, hudo! :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja vedno je važno, da nosimo kar mislimo, da nam paše. Ja ful velik fan klobukov sem tk, da jih probam imet kdaj se le da! Hehe.. Hvala me ful veseli, da ti je všeč! :))**

      Delete
    2. Grozna sem, šele zdej sm opazila da sem tko napisala kot da mi drugi outfiti niso všeč haha :D Smotka.

      Ja, men tudi čedalje bolj ratujejo všeč... S turbanom sem pa malo obsedena ratala haha :)

      Sem te pred kratkim šele odkrila, čisto slučajno! :D

      Delete
    3. Jaz pa zdj cakam na svetlo rozanega in belega :))) sm kr navdusena upam, da mi bodo pasali!! Res? No fajn da si me! Kako pa si me nasla?? Prek cesa? :))) da vem malo informativno,..

      Delete