Wednesday 2 July 2014

MeMeMe lipstick





Mememe šminki sem ravno danes dobila, da jih preizkusim in ocenim njihovo kvaliteto. Nisem se morala upret in sem takoj testirala odtenek Hemera (koralno oranžna barva).
MeMeMe Long Wear Satin Lip Cream je dolgoobstojna šminka, obogatena z shea (karitejevim) maslom in vitaminom E.
Šminka ima res zelo intenzivno barvo in zadošča že en sam nanos. Sama sem prvo nanesla dve plasti in je bilo preveč, ker imaš občutek, kot da imaš preveč labele na ustnicah. Ima kar prijeten vonj, čeprav nikoli prej nisem opazila pri šminkah, da bi imele kakršen koli vonj. Najbolj pa me je presenetil občutek na ustnicah!!! Imaš občutek, kot da imaš labelo! po navadi se labele vpijejo po nekem času, ampak ta šminka me je presenetila, ker sem po dveh urah nanosa še vedno imela vlažne ustnice in barva še je bila vedno intenzivna kot prej. Oziroma lahko bi celo zatrdila, da je barva bila še lepša čez čas. Vijolično šminko sem nanesla samo za kratek čas, da sem videla pigmentiranost na ustnicah. Barva je bila neverjetna in dosti lepša, kot se vidi na slikah!! Sem res zelo, zelo zadovolna!!

Še nekaj podatkov o sami šminki: Zaradi visoke vsebnosti maščobnih kislin s trigliceridi, vitamina A in E in alantonina, je karitejevo maslo idealno za nego suhe in zrele kože. Koži pomaga ohranjati vlago in mehkobo. Vitamina A in E preskrbita kožo z kolagenom, ki zmanjšuje znake staranja in nastajanja gubic. Vitamin F vsebuje maščobne kisline in pomaga vlažiti in negovati poškodovano povrhnjico kože.
V MeMeMe šminkah je največja možna količina karitejevega masla, da le te še vedno lahko obdržijo obliko šminke.

Njihova uradna stran nali.si  najdete pa jih tudi na FB strani











Sara




No comments:

Post a Comment