Thursday 10 July 2014

Luceat nakit


Današnjo objavo sem posvetila plastičnem, ročno narejenem nakitu. Nisem neki velik fan verižic. Po navadi so pretežke, praskajo kožo ali tisoč in en drug razlog.
V te verižice pa sem se enostavno zaljubila!!! So minimalistične, različnih barv in zelo lahke! Jaz sem s naročila dve pisani in dve enobarvni. Tukaj sem objavila nekaj verižic, ki so meni najbolj všeč od vseh. Dela tudi zapetnice po naročilu. Verižice lahko na Luceat. Dela po naročilu in jaz mislim, da bom postala kar redna stranka. Zelo so vpadljive in izstopajo!! V ozadju za vsem tem se skriva zelo prijazna punca z ambicijami in posebnim občutkom za modo. Res zelo prijazna in talentirana. Hvala za vse prečudovite verižice in zapestnice. To poletje jih bom kombinirala kamor se le da!! Drznite si tudi vi!
















Sara


No comments:

Post a Comment