Thursday 31 July 2014

Different doesn't always mean bad


I finally tore off the label from this skirt.
It was in my closet for almost a year and I still did not wear it even once. Today, when I looked at the closet what to wear, fell in love with the color and in a second I knew with what will I combine it. It is such an incredible feeling wear it, because it is such a divine material.

Končno sem odtrgala etiketo iz tega krila. V moji omari je že kakšno leto in ga nisem oblekla še niti enkrat. Danes, ko sem gledala po omari kaj obleči, mi je ta barva padla v oči in sem takoj vedela kam kombinirati krilo. Zdaj, ko ga nosim pa je tako neverjeten občutek, ker je božanski material.









skirt, top - Zara / handbag - Michael Kors / shoes - Gaudi / sunglasses - Prada


Get this look for $110+ on Lookastic: Yellow Pleated Maxi Skirt, White Crew-neck Sweater, Black Sunglasses, Light Blue Leather Tote Bag, and Black Leather Gladiator Sandals





Sara


2 comments:

  1. Všeč so mi barveeee! :)

    Tudi jaz moram spet malo iz moje "črno,bele" faze ... Nazaj med barve! :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja jaz zdaj ful barve kombiniram, ker letos res ni omejitev pri kombinacijah. Super so barve pa malo energijo in voljo dvignejo!! :))** jaz mam pa sam belo al pa sam crno fazo, ki traja par dni pol pa spet barve. To monotonost mam pozimi po navadi, belo pa spomladi :P

      Delete